Day I

No i jest.
Pierwszy wpis!

Od bardzo dawna to planowałam ale zawsze strach brał górę...
Ale co mi tam, raz się żyje! Zobaczymy co z tego wyjdzie...

Motto bloga → Wszystko co kocham!
Tak, tak wiem. Jak coś jest o wszystkim to z reguły jest o niczym...
Ale tym razem będzie inaczej zobaczycie! ♡

Odkryję przed Wami moją pasję do podróży, kuchni, mody i designu.
Opowiem Wam trochę o moim wyjeździe za granicę.
O życiu tutaj i atrakcjach jakie na Was czekają w Monachium.
Tak, tak... to właśnie tu wylądowałam ;)
Trochę porad i wskazówek.

Liczę na wasze komentarze i oczywiście "Konstruktywną Krytykę"!
Jeśli nie znalazłeś niczego dla siebie lub mój styl do Ciebie nie trafia w lewym, górnym rogu znajduje się cudowna opcja "cofnij".
Wyjdź i nie wracaj.

Mam nadzieję, że wielu z Was zaciekawię i zainspiruję.
Nie ukrywam, że takich inspiracji oczekuję też od Was.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obserwowania!

Inspirujmy się nawzajem ♡







Next stop →  Girls in London → Czyli jak zorganizować 3 dniowy wypad do Londynu i nie zbankrutować !

Komentarze

Popularne posty